Google Analytics

28 desember 2016

På stortingslista for KrF

Nominasjonsmøtet i Oslo KrF.

Takk for tilliten! Oslo KrF har stemt meg inn på stortingslista, på 7. plass.


Jeg lover å gjøre alt jeg kan for at den beste stortingsrepresentanten fra Oslo, Hans Olav Syversen, skal bli gjenvalgt i 2017! Dessuten lover jeg å ikke bedrive alt for mye politikk her på bloggen. Men litt blir det nok - slik den forrige bloggposten om tvillingabort er et eksempel på.

Her er de tre politiske feltene jeg brenner aller mest for:


1. Helse. Jeg brenner for menneskeverdet, og har et spesielt engasjement for utviklingen på bioteknologiområdet og abortfeltet.

2. Familie. Jeg brenner for større valgfrihet for familiene. Økt barnetrygd, engangsstøtte og kontantstøtte.

3. Skole. Nei til heldagsskolen, ja til norm for lærertetthet i barneskolen, ja til rettferdige vilkår for friskolene (noe friskolene ikke har i dag).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å kommentere her! Kommentarmoderasjon er kun slått på for bloggposter som er eldre enn 7 dager. Alle andre kommentarer blir publisert umiddelbart.